Jumaat, 19 April 2013

Muhammad Athif Iffat .

Assalamualaikum . 

Yehuu ~ Selamat bertemu kembali . Hahaha , lama tak mengupdate blog . Biasalah , busy melayan anak buah . Hahaha . Semalam , 18/4 genab sebulan Athif . Teruk ahh Makcik ni . Athif sebulan dah baru nak update . Sekejap je sebulan dah budak Athif gemuk ni . 



 18/3 jam 4 pagi lebih macam tu . Alhamdulillah , aku dah jadi Makcik . Yeay . Hahaha , gila tak excited . Anak buah pertama weh ! Berat 3.1kg . Sekarang dah naik 4.2 kg . dua tiga bulan esok , tak larat dah nak dukung . Hahaha , Athif lahir sehari lepas Birthday Tokwan dengan Mak ngah dia . Nanti boleh potong kek sama sama kan . Cucu kesayangan Tokwan . Tak boleh nak cuit sikit . Marah dah Tokwan dia . So , nak cubit ke apa , tunggu Tokwan dia takda . Hahaha . 



Harap Athif besarlah macam Hafiz Zainal . Handsome , pandai . Hahaha , jadi anak yang soleh tau tau . Lebiuuu Athif !
Thankyou sudi baca . Bye bye . Assalamualaikum :)



ASYIQIN