Ahad, 5 Mei 2013

Happy Mother's Day , Mak ♥

Assalamualaikum .

Asal berabuk belog . Barulah teringin nak kemas . Hahaha , memandangkan Hari Ibu dah semakin hampir ni . Inginku memberi ucapan sepatah dua kata . Ekceli , kitaorang sambut Hari Ibu awal tahun ni . Sebab kakak aku tengah cuti . So dapat la sambut se'Family . Eh , tak salah sambut Hari Ibu awal . Hari hari pon Hari Ibu apa .


I love you foreber Mak , Abah ♥
Samsiah Binti Safar . Seorang Mak yang paling ohsem *ofcourse semua anak kata mak dia ohsem . Mak is the best ! Untung sangat ada Mak yang pandai memasak segala macam , pandai buat kuih segala macam . Tak pernah Mak tak masak untuk Abah dan anak anak comel dia . Kecuali Mak tak larat sangat . Mak pandai jahit baju . Dulu baju raya Mak je yang jahit . Sekarang dah pencen . Haha . Gila tak sayang . Dialah Mak , Dialah penceramah bebas , Dialah Chef , Dialah segalanyaa . Biasalah , kalau bebel tu . Kekadang kalah Ustaz Don . Ustaz Don 30 minit je . Mak boleh cecah sehari . Hahaha

Mak ♥

Masa hujan lebat lebat tadi . Aku dengan Fana pakai tudung . Mak tanya ' Nak p mana ni ? Hujan lebat '
Aku 'Nak pergi Petronas beli beras' Hahaha , tak pandai langsung buat alasan . Hahaha , Mak baru berehat . Fana bawak keluar cake terpacak lilin sebatang . Potong cake , tangkap gambar , bukak hadiah . terus Mak tak jadi nak tidur . Eksited agaknya dapat phone baru . Mak 'Aku tak reti nak touch touch ni' Hahaha





Kenapa tak semua pon ? Hahaha , yang lain pemalas nak sarung tudung . So , takda gambo le. Hahaha , Cake daripada Four Leaves . Mak dapat hadiah Phone . Ahh , jeles kejap . Aku nak phone baru jugak kak . Hahaha , nanti birthday aku tau tau . 

Doa eqin 'Mak , semoga panjang umur , dimurahkan rezeki , sihat selalu , May Allah bless you . Harap bersabar dengan segala perangai anak anak Mak yang kiut miut belaka ni .' Ceh ! Hahaha

Thankyou datang baca . Jangan lupa LIKE , FOLLOW :) Hahaha , eh . Dah . Ayuh kita menunggu result Pilihan Raya ! Bai . Assalamualaikum .


ASYIQIN