Khamis, 14 Mac 2013

Hafiz Zainal ♥

Assalamualaikum :)

Semangat menaip harini lain macam . Haha , dah macam first day masuk sekolah . Cakap pasal sekolah rindu pulak kat 5Bestariku sayang . Eh , tapi bukan nak cerita pasal 5B . Sebenarnya aku nak cerita pasal Hafiz Zainal . Kenal ? Comfirmlah korang kenal . Siapa hoi tak kenal Hafiz Zainal . hahaha , aku pon baru je kenal dia tahun lepaslah gitu . Aku terbukak fanpage dia rasanya . Of course pandangan pertama tu korang akan terus melekat kat situ . haha , kenapa ? K , dia good looking . Bila dah geledah fanpage dia . Baru ku tahu dia ni penyanyi Youtube . K , bukak lah satu lagu yang Hafiz cover . First song , yang membuatkan aku lagi tak boleh pergi mana , melainkan mengadap lappy . hahaha , lagu Jar Of Heart - Christina Perri . Tarikan kedua , Superb beb suara dia . 

Bila suara Hafiz dah macam magnet menarik narik aku . Aku pon mulalah langkah besar ke blog Hafiz . Sedikit sebanyak , aku tahu lah pasal dia . hahhaha , ceh ~ nak tanya apa ? ceh .


Muhammad Hafiz bin Zainal .

Umur  Hafiz 21 rasanya  . Dentist to be k . Dia sekarang study kat Alexandria University , Egypt .Aku jumpa gambar tu kat blog Hafiz . Sini Blog Hafiz . Rupanya dari baby Hafiz comel . haha , 3.6 kg tau . Berat . Sebenarnya , Hafiz ni boleh jadikan idola tau . Tahu tak result SPM Hafiz berapa ? 10 A's . Rasa bangga kejap jadi Fans Hafiz . hahaha , Kira pakej lengkap 2 hari 1 malam lah . Suara sedap , Dentist to be , Muka pon sedap mata memandang . hahaha 



Aku jugak jatuh cinta gitu kat housemate Hafiz punya kucing . Nama dia Bo . Kalau nak tengok Bo beraksi , boleh tengok kat cover lagu What makes you beautiful -1D 


Bo 
Antara cover yang berulang kali eqin tengok . kalau nak tengok banyak lagi video boleh search 'HAFIZ ZAINAL' on YouTube .






Superb gila suara Hafiz nyanyi lagu Anuar Zain . Seriously , suka sangat sangat aku dengar Hafiz nyanyi . Comfirmlah  , bukan aku je cakap suara Hafiz gila gempak . ramai , Tak caye ? Boleh pergi tengok segala comment kat Youtube , Twitter . Selalunya , aku tengok je orang lain dapat Lucky Tweet . Sekian lama  menanti Lucky Tweet daripada Hafiz . And finally , Taraaaa ~ 


Tweet aku yang ni berjaya mendapat #LuckyTweet32 . Yeay , tak tidur malam haritu .hahaha , punyalah excited. Macam nak bagitahu satu kampung woi . Thanks Hafiz  I'm HAFIZIERS ! To Hafiz . MidTerm Exams Around The Corner ? K , Good Luck :) Teruskan study , teruskan buat cover k . Nak cover terbaru ~  Teruskan melayan peminat k . Termasuk Asyiqin Saat .tau tau . hahahaha , Bai . Lebiuuu HZ ♥ Tolonglah datang KL bertemu peminat seperti eqin ni K ? hahaha

Thanks for reading korang ! Jangan lupa Like , alang alang follow sekali . Hehehe :)


ASYIQIN