Khamis, 31 Januari 2013

Zaman Persekolahan II

Asslamualaikum :)

Jam menunjukkan pukul 12.08 AM . Tapi nak buat macam mana , mood tidur tah kemana . So ayuh kita update blog sambil lagu Payphone menemani . haha , dah baca tak entry sebelum ni ? Zaman persekolahan I ? Belum ? Bacalah dulu . Sebab ni cerita berepisod gitu :) haha .

Darjah 1 aku sekolah kat SK Bangsar . Ohh , sungguh tak boleh  lupa sekolah Bangsar masa dulu dulu . Turun tangga nak pergi kantin . berbeza sangat dengan SK Bangsar sekarang . Lepastu darjah 2 kena pindah . Dan bermualalah kehidupan aku di Desa Petaling . darjah 2 tak berapa nak ingatlah . Takda life , maklumlah sekolah baru le katakan . haha , kawan pon takda . 



Cari Sekolah Desa Petaling punya lencana tak jumpa . haha , macam tulah suasana kat Desa Petaling . Haish , rindu . Dah hampir 8 tahun tak pergi sana . Darjah 3 aku jadi penolong kelas gitu . haha , bebudak darjah 3 pon aku tak berapa nak ingat . Ingat kat Ikram je , sebab dia ketua kelas yang hampeh . haha , Darjah 3 jugaklah aku periksa no 2 gitu . Tu pon nak bagi tahu ke ? 

Dan darjah 4 sudah aku pada tahun 2006 . Aku cuma ada 2 je kawan masa tu , Fatin denga Nazura . Masa darjah 4 aku ni gediklah kot . Sebab ramai sangat orang tak suka kat kitaorang bertiga . haha , tak caye ? Tanya Marziatul Zaidah , dialah salah satu musuh ketat gua ~ haha , darjah 4 jugaklah aku ada peristiwa malu gitu . Okay ,biasalah budak budak . Main hantar hantar surat . Sebenarnya aku tak ingat pon . Tapi Sob yang cerita . Apak dia malu gua . haha , Sob jugak kata aku pernah tampar dia dulu . Gengster kan ? Sebab tampa tulah sob ingat aku . kalau tak ? Takda sapalah yang ingat aku agaknya . Penampar yang berkesan gitu qin . haha , darjah 4lah banyak kenangan . kalau nak cerita mmg panjang . tapi takpalah , insya-Allah kita bertemulah kat entry khas pasal darjah 4 . 

Sambung nantilah lagi eh ? Mcm dah panjang sgt je ni . haha , Thanks for reading :) 


ASYIQIN   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan