Khamis, 17 Januari 2013

Sesi mengemas bilik .

Assalamualaikum :)

Masyuklah bebudak sekolah harini . Dapat RM100 gitu  . hehe , hulur hulur lah sikit . haha , bukan ini yang aku cuba ceritaka . Kahkah , ini hanya pendahuluan . Sebenarnya , semalam punya semalam . Mood rajin menjelma . Memandangkan bilik bersepah dengan segala kertas dan buku buku sekolah . masa untuk membuanglah segala yang tak pakai . Ewah , mentang mentang dah tak sekolah . haha , Simpan lah jugak buku buku yang aku perlu rujuk tatkala kena mengajar adikku . haha , seronok jugak mengemasni . tahutak aku jumpa duit ~ Takdalah beribu . Adalah dalam 50 ke atas . haha , akuni pon samdul . Pergi bagitahu mak .

Aku : mak , eqin jumpa duit .
Mak : kata mana ? banyak ke ?
Aku : kat dalam beg onedrop nina .
Mak : oh , tu nina punya . nanti bagi kat dia .
Aku : k . 

Haha , melepaslah duit yang cukup untuk aku main bowling 10 - 15 game . Sambunglah mengemas dengan lagu I wish - Ft Island berkumanang . Tiba tiba , haha .Takyah nak tiba tiba sangatlah Aku jumpa ini . Taraa ~


Ni buku fana , Ada semua nama alamat kawan kawan dia . Ada diari lagi okay . kahkah , terbahak bahak aku gelak baca buku ni . haha , agaklah buku Pokemon kak . Tak sabar nak tunggu hang balik ni . nak kasi hang baca diari masa darja 5 . hihi , sorry terbaca diari hang . Bukan sengaja . Fana ni banyak gila surat cinta dia . Ramai peminat konon . Berlori surat aku jumpa . Malaih nak baca je kak . haha . jumpa buku fana masa dia masuk pancaragam . 


Sambung sambung mengemas jumpa nani punya buku rekod masa darjah 6 tahun berapa tah . Klasik sangat buku rekod dia . tak jumpa punya zaman sekarang ni .


Klasikkan ? haha . Oh lagi satu jumpa nani punya kertas yang cikgu suh tulis cita cita tu . kahkah  , gelaklah jugak aku baca . 

haha , lagi bonggok akulah . Dalam banyak banyak hobi yang berfaedah . Aku pernah berhobi menyimpan benda ini . haha , ni rasanya hobi form 2 dulu . #ZamamKegemilangan 


Tiket bas metro qin ? haha , telakar lah hang ni . Banyak gila . Dan telah ku hapuskan didalam tong sampah . hehe . Oh , dahlah , panjang sangat ni . 
Thank You for reading :)
Bai ~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan