Jumaat, 14 September 2012

14 september .



Hai 14 September 2012.

14 septermber tahun lepas , first time aku masuk hospital , first time kena cucuk masuk air , first time kena pakai baju hospital , first time kena tidur kat katil hospital . haha , tarikh yang paling aku ingat sampai bila bila . Dan 14 september jugaklah BIRTHDAY my girl . haha , Fatin Nur Shuhada Binti Che Azman . Aku selalu kata kat dia tarikh ni bawak malang . Sorry ten , Sumpah gurau :/ hmm , kau jugaklah orang first call aku masa aku masuk hospital . tu pon sebab dapat call free kan ? haha. Dan terimalah lagu aku untukmu ~ haha

 Happy birthday to you ,  Happy birthday to you ,  Happy birthday to Fatin  , Happy birthday to you .
 Happy birthday to you ,  Happy birthday to you ,  Happy birthday to Fatin  , Happy birthday to you .
 Happy birthday to you ,  Happy birthday to you ,  Happy birthday to Fatin  , Happy birthday to you .
 Happy birthday to you ,  Happy birthday to you ,  Happy birthday to Fatin  , Happy birthday to you .
 Happy birthday to you ,  Happy birthday to you ,  Happy birthday to Fatin  , Happy birthday to you .
 Happy birthday to you ,  Happy birthday to you ,  Happy birthday to Fatin  , Happy birthday to you .
 Happy birthday to you ,  Happy birthday to you ,  Happy birthday to Fatin  , Happy birthday to you .
 Happy birthday to you ,  Happy birthday to you ,  Happy birthday to Fatin  , Happy birthday to you .
 Happy birthday to you ,  Happy birthday to you ,  Happy birthday to Fatin  , Happy birthday to you .
 Happy birthday to you ,  Happy birthday to you ,  Happy birthday to Fatin  , Happy birthday to you .

 Happy birthday to you ,  Happy birthday to you ,  Happy birthday to Fatin  , Happy birthday to you .
 Happy birthday to you ,  Happy birthday to you ,  Happy birthday to Fatin  , Happy birthday to you .
 Happy birthday to you ,  Happy birthday to you ,  Happy birthday to Fatin  , Happy birthday to you .
 Happy birthday to you ,  Happy birthday to you ,  Happy birthday to Fatin  , Happy birthday to you .
 Happy birthday to you ,  Happy birthday to you ,  Happy birthday to Fatin  , Happy birthday to you .
 Happy birthday to you ,  Happy birthday to you ,  Happy birthday to Fatin  , Happy birthday to you .
 Happy birthday to you ,  Happy birthday to you ,  Happy birthday to Fatin  , Happy birthday to you .

17 kali aku nyanyi sebab kau dah masuk 17 tahun . haha .
UCAPAN KHAS DARI AKU :

Good luck SPM nanti . Belajar bersungguh sungguh noh . awok tu anak sulung . hadiah tunda dulu . Selamat Hari Lahir ten , iloveyousomuch :* HAPPY BIRTHDAY !

Nilah Fatin yang comel . 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan