Khamis, 8 Disember 2011

Ketahui Jantina Laptop Anda :)

ASSALAMUALAIKUM :)
Selamat Malam Sayangg :D haha , gedik !




tadi takda kerja , aku melawatlah blog org . aku baca satu entry ni. tajuk seperti di atas . Wow ! sangat menarik perhatian aku . aku dah try :) jantina laptop aku Perempuan :) woahh ! haha .jomm cuba :))


  • bukak Notepad .
  • Ctrl+c untuk copy ayat kat bawah and paste dalam Notepad 
 CreateObject("SAPI.SpVoice").Speak"I love YOU"
  • tekan save . kemudian tukar Save As kepada All Files . save dgn title love u.vbs 
  • Close Notepad bila dah save .Then Double click kat file love u.vbs tadi .korg akan dengar suara 'iloveyou'


dengar betul betul suara tu . kalau garau tu jantina lelaki lah . kalau suara perempuan tu perempuan lah . haha :) eh , korg boleh jugak nak tukar pekataan iloveyou tu kepada perkataan lain . nanti dia akan sebut jugak :) menarik ! 


credit to ; syamira

Tiada ulasan:

Catat Ulasan